UPDATE !

Hou de sociale media in de gaten,  we gaan weer verder open en toch nog wat aanpassen !!
Het gaat leuker en lekkerder worden !

Opgelet !! 
Deze website is OOK voor THE SHOWBOAT en BUDDEYBUBBLEDRINKS.
Online te bestellen ook voor AFHAAL,  let dus op dat we dit vermeld hebben en dus niet "per post" kunnen verzenden.

 

OPHALING

Ophalen kan NA bevestiging van Email.
U dient vooraf aan te geven rond welke tijd U gaat komen,  wij zorgen na bevestiging dat deze klaarstaat.

We hebben alle "bestelbare" online gezet in de shop hier voor THE SHOWBOAT en BUDDEYBUBBLEDRINKS in de winkels komt u natuurlijk nog meer tegen !

VERZENDING

Onze verzendingen gaan via DHL/BPOST voor 17.00 besteld trachten wij de volgende dag nog te verzenden.

Indien men binnen de cirkel Gent-centrum wilt bestellen kan dit ook via Takeaway of Uber
Soms staan er op onze Instagram kortingen aangeboden door bovenstaande of een aktie van onszelf.

Volg ons zeker op instagram op beide zaken.
THESHOWBOAT en BUDDEYBUBBLEDRINKS

Veel gestelde vragen pagina!

Voor verzending

Waar is de informatie voor ik iets bestel van een item

Lees aub altijd de ONDERSTE beschrijving bij ieder product,  daar staat de meeste info over onze items die we leveren,  en jij wilt bestellen,  we proberen dit zo goed mogenlijk te beschrijven.

Speciale opmaak of samenstelling

Als je iets zoekt en je kan het niet vinden,  mail ons gerust,  we zullen onze best doen het zo goed mogelijk te evenaren.

Alle vragen omtrent speciale opmaak ook graag via mail.
Speciale opmaak of samenstellingen van onze Dough of Donuts dienen wel “op tijd” gevraagd te worden.

Indien wij speciale zaken moeten maken verwachten wij minstens een voorschot van de bestelling, we zullen hierover ook mailen.
Voor aflevering of bij afhaling dient het resterende voldaan te worden.

Bestelling voor bedrijf

Uiteraard kunnen we jullie voorzien van een factuur buiten deze website om.
Gelieve de juiste gegevens  op te geven bij de bestelling ,  eventueel bij opmerkingen het BTWnummer bijplaatsen.
Wij zullen los van de bestelling een factuur opmaken en doormailen.

Kortingen / Sponsoring ed.

Onze prijzen zijn zo samengesteld dat er geen verdere kortingen mogelijk zijn,  er zijn soms acties waarbij wij iets aanbieden,  onze prijzen zijn voor ieder gelijk en veel lager dan andere leveranciers.
Korting voor grotere bestellingen zijn ook niet mogelijk.

Sponsoringen doen wij eveneens niet omwille de prijzen erg scherp te kunnen blijven houden.
Er worden SOMS uitzonderingen gemaakt,  wij publiceren en sponsoren UIT EIGEN BEWEGING,  dit zijn ook niet de aanvragen die spontaan binnengebracht worden of per mail aankomen.
Ons budget is zeer beperkt en zoeken zelf onze doelen.

We willen graag voor ieder een scherpe en goede prijs rekenen en blijven rekenen.

Cadeaubonnen

Een apart deel in onze website die dus ook niet in de winkel erbij staan zijn onze cadeaubonnen.
Men kan deze aankopen zoals met ze ziet, andere bedragen kunnen door meerdere of een combinatie van diverse aangekocht worden,   dit is eigenlijk niet meer dan een tegoed in onze “kassa”.
Men kan een PDF verkrijgen waarmee eventueel dit geprint kan worden en afgegeven,  maar ook kan het dat men de mail direct doorstuurt aan de ontvanger.

De ontvanger (of eventueel jezelf) blijft een tegoed houden zolang deze niet opgebruikt zal worden intussen,  geldig 365 dagen na aankoop.
In het afreken gedeelte in de website kan het nummer ingegeven worden en zal het beschikbare bedrag afgetrokken worden,  indien er OVER zal blijven,  blijft dit tegoed staan in de omgeving van degene van het emailadres als opgegeven als “ontvanger”

In de winkel is het ook mogelijk de bon te gebruiken,  men dient hiervoor wel minstens de mail te kunnen laten zien op gsm ofzo,  en anders vragen we naar het printje met daarbij de IDkaart, sorry, maar we willen niemand te kort doen,  en mensen die juist zijn hebben daar uiteraard geen moeite mee.

Anders kan het ook,  bestel online,  betaling zoals het moet gaan en afhalen in de zaak aangeven….. zo is het nog de betere manier.

Online is een “mailadres” van de ontvanger zeker voldoende,  INDIEN de ontvanger een ander mailadres gebruikt in de website kunnen wij deze volgens de vraag / instukties wel overzetten naar het juiste account.

De cadeaubonnen zijn vaste bedragen en niet omwisselbaar voor contant geld,  ook het resterende bedrag eventueel is niet inwisselbaar voor contanten.

Om het restbedrag te weten van jouw cadeaubon(nen) kan je via MIJN ACCOUNT dit vinden in het menu-intern

Voor verzending

Hoe verpakken jullie?

Wij hebben gekozen voor de simpelste en makkelijkste,  maar VOORAL de goedkoopste verpakkingen,  dit is niet altijd “luxe” maar wel deftig.
Donuts gelieve per 8 stuks te bestellen of een veelvoud ervan,  dit past perfect in een doosje van ons,  en ze liggen dan ook gelijk “vast”.
Andere items worden net als de doos van donuts in een over-doos gepakt en verzonden.

Wat als er iets niet is?

Alles wat op de website kunnen we leveren,  normaal gezien is er geen fout,  maar dit kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets net niet meer is of gewoon een probleempje heeft.
We proberen het ook op de website alemaal in de gaten te houden zodat er geen “out of stock” dingen kunnen voorkomen.

Indien er iets mis moest gaan en wij niet kunnen leveren wat is besteld zullen wij zeker contact opnemen.

Verzending /Ophalen

Wanneer verzenden jullie ?

Op Maandag,  Dinsdag,  woensdag en donderdag kunnen we aanbieden aan onze bode.
Bestellingen dienen de dag vooraf om 22.00 binnen te zijn zodat we ze kunnen maken en verpakken en plannen bij de vervoerder.
Leveringen die na donderdag 22.00 binnenkomen tot zondag 22.00 zullen op maanag bij ons vertrekken en zijn dinsdagochtend bij jullie.
OPGELET !! 
Leveringen aankomende op VRIJDAG en dus besteld voor woensdag 22.00 kunnen door problemen bij de bode MOGELIJK te laat aankomen !! 
Op zaterdag (in België) is er geen nabezorging,  dan blijven uw producten dus liggen tot maandagochtend bij de bode !! 
Dit risico is voor u helaas.
U kunt dit alsnog doen, en zullen dan maandag zeker eetbaar zijn,  maar nooit zo vers als we ze normaal leveren.
DHL en zijn bezorgers beloven een 24H levering maar overal waar mensen werken gaat er wel eens iets fout, anders werkt het weer misschien wel es niet mee, normaal geen probleem maar we waarschuwen graag toch vooraf.

Donuts zijn na ontvangst het beste te bewaren in een koele ruimte (liefst geen koelkast) +5°C – +10°C is ideaal,  in het gesloten doosje is al goed eventueel het doosje in een plastiek tasje doen tegen uitdroging.
Donuts drogen uit eerder dan ze slecht worden, wil je een “fluffy” donut…. eet hem zsm op,  de donuts worden na 12 uur vaster en steviger,  deze zijn voller van struktuur en lijkt dan ook een zwaardere donut.
Vanaf dan gaat de donut drogen, we adviceren deze te consumeren uiterlijk de derde dag van onze verzenddag,  hoe langer men wacht hoe droger deze gaat worden.
Op dinsdag besteld, woensdag is de vertrekdag,  deze uiterlijk dan zaterdag als uiterste dag te gebruiken.

Afhalen kan uiteraard in de winkel in Gent iedere dag van de week zelfs als de winkel gesloten is,  dan graag even een berichtje vooraf indien dat het geval moest zijn. (jullie krijgen een bevestiging hiervan terug) per mail normaal gezien))

Waarom kunnen niet alle donuts verzonden worden?

Bij de donuts kom je 2 soorten tekst tegen,  de ene voor wel te kunnen verzenden en de andere om NIET te kunnen verzenden.
De reden waarom we niet kunnen verzenden ligt vaak aan “de opmaak”,  deze donuts gaan op zeker slecht aankomen.
Denk hierbij aan Vers Fruit dat “op” een donuts ligt,  bij de verzending gaat het doosje op zijn kop en het fruit ligt eraf.
Indien er toch gekozen zal worden voor een “NIET” zullen wij alsnog mailen voor een andere keuze te maken.

Temperatuur !

Onze Belgische Chocolade gaat bij 20°C zacht worden en bij nog iets hogere temperaturen zal deze zelfs smelten.
Wij verzenden dus alleen donuts waar de temperatuur goed voor is,  indien je foute keuzes deed maken ivm de temperatuur van de voorspelling, zullen we contact opnemen voor andere keuzes.
Bij temeraturen van +25°C kan het dus gebeuren dat dit problemen met zich mee gaat geven en wij niet gaan verzenden,  we nemen zsm ook contact op dan.
Suikerfondant donuts zullen we makkelijker kunnen verzenden maar ….. als het toch warm is……  dient met de nodige zorg te dragen voor de donuts en deze “koelen” of DIRECT lekker op te eten.

Afhalen en tijden

Wij geven graag service en snappen dat mensen op de meest vreemde tijden alleen kunnen ophalen,  bijvoorbeeld ivm het werk.
Anders hebben we te maken met een circulatieplan,  jullie kunnen NIET voor de deur komen parkeren ! (bij grote bestellingen kunnen wij helpen met een uitzonderingsregel)
Dichtbijzijnde parking is de Vrijdagsmarkt of voor kortparkeren ergens rond de Sint Jacobs / Belfortstraat.

frownfrownfrownDENK ERAAN dat we BINNEN de LEZzone zitten.
frownfrownfrownIeder die geen belgisch kenteken heeft dient dan ook TE REGISTEREN (bij opmaak van de tekst,  dit gaat veranderen alsnog) …… klik hier.

Betaling

Hoe kan je betalen.

Uiteraard kan je bij ons ook online betalen.
Dit met de standaard apps en bankkaart optie´s
Paypal is eveneens mogelijk,  volg de stappen in de afreken pagina.
Eveneens,  en dit heeft onze voorkeur,  kan je rechtstreeks op onze rekening storten,  de gegevens worden zichtbaar op moment je deze keuze neemt,  ook in de mail van bevestiging krijg je de gegevens nog eens om op het gemak je betaling te kunnen doen.
Wij kijken ALTIJD voor verzending ook nog naar onze rekening,  sommige banken (zijn er nog zeer weinig) doen er langer over,  betalingen van buiten België is vaak binnen een uur of 4 maar ook vaak anderdaags.
Betalingen dienen binnen bij ons te zijn,  eer wij tot verzending over gaan.

Levering

ZEER BELANGRIJK

Zorg aub dat u na de bestelling WEL op het adres aanwezig bent,  en de bode zijn mails in de gaten zal houden.
Als ze “niet thuis” vinden dan gaat de doos naar de volgende dag,  dan is het al wat ouder.

Als men dan nog niet aanwezig is zal het naar een ophaalpunt gaan,  dit gaat al wat langer duren….  hou het dus in de gaten allemaal.

Er is iets mis !

Ook wij maken foutjes,  we streven naar “geen” maar we werken dus …. er komen wel eens foutjes voor.
Als er iets onze schuld moet zijn,  maak er een foto van met de gsm en stuur hem gerust even door met de reactie wat er mis moet zijn.

Opgelet,  het is niet mogelijk zomaar retour te zenden,  ook zeer belangrijk is dat de voorwaarden gelezen zijn,  versproduct kunnen wij niet terugnemen.
Wij zullen wel alles zien binnen het redelijke jullie alsnog tevreden te stellen.